شماره تماس سفارت فرانسه

شماره تماس سفارت فرانسه در تهران

اگر قصد دارید وقت سفارت فرانسه را از طریق تلفن رزرو کنید بیهوده تلاش نکنید. سفارت این کشور متقاضیان زیادی دارد و به همین دلیل رزرو وقت را فقط میتوانید از کارگزار vfs پیگیری کنید. ما می توانیم راه هایی را به شما معرفی کنیم تا زمان انجام کارهای شما کوتاه تر شود. اگر قصد مهاجرت و یا سفر به این کشور زیبا را دارید و برای گرفتن ویزا دچار مشکل شده اید و یا اطلاعاتی در مورد آن ندارید بهتر است از مشاوره های رایگان موسسه فلامینگو بهره ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفارت فرانسه همراه ما بمانید.

 

 

شماره تماس سفارت فرانسه در تهران

همانطور که می‌دانید سفارت فرانسه متقاضیان زیادی دارد زیرا این کشور یکی از برترین مقاصد گردشگری و مهاجرتی می باشد. برای کسب وقت ویزیت سفارت این کشور شما می توانید با تلفن آن‌ها تماس برقرار کنید. شماره تلفن سفارت فرانسه 021640940000 می باشد. شما برای هماهنگی وقت ویزیت ابتدا باید نوع کاری که دارید را مشخص نمایید تا با توجه به آن به شما وقت دهند. اگر در این مورد به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و از مشاوره های آن‌ها استفاده کنید.

شماره تلفن vfs فرانسه

وی اف اس گلوبال (VFS Global) کارگزار رسمی سفارت فرانسه می باشد. این شرکت در واقع مانند یک واسطه عمل می کند. VFS Global به نیابت از سفارت این کشور می تواند هویت و مدارک شما را تایید کند. شما می توانید به صورت حضوری به دفتر آن‌ها در تهران بروید و یا با شماره تلفن 02191008046  تماس بگیرید. این شرکت معتبر در بیش از 100 کشور دنیا شعبه دارد. شما با اقدام از طریق این موسسه می‌توانید زمان صرف شده برای انجام کارهای سفارت را کوتاه تر کنید.