ایمیل سفارت فرانسه

ايميل سفارت فرانسه در تهران

سفارت فرانسه یکی از شلوغ ترین سفارت ها می باشد زیرا کشور فرانسه یکی از برترین مقاصد گردشگری و مهاجرت محسوب می شود. با کمی تحقیق می توانید متوجه این موضوع شوید که مهاجرت به این کشور کار راحتی نمی باشد و پیچیدگی های زیادی دارد. ما می توانیم برای کاهش این پیچیدگی ها به شما کمک کنیم. موسسه فلامینگو با برگزاری جلسه های مشاوره رایگان در مورد اخذ ویزا اطلاعات بسیار مفیدی را به شما ارائه می دهد. ما به صورت تضمینی می توانیم برای شما وقت سفارت فرانسه بگیریم. کافی است با فلامینگو تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

ایمیل سفارت فرانسه در تهران

یکی از بهترین راه ها برای ارتباط با سفارت فرانسه استفاده از ایمیل است. ایمیل سفارت فرانسه visas.teheran@diplomatie.gouv.fr می باشد. شما باید توجه داشته باشید که سفارت با توجه به نوع کاری که دارید در زمان های بخصوصی به شما پاسخ می دهد پس قبل از اقدام کردن حتما در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید تا دچار مشکل نشوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با کارشناسان فلامینگو تماس بگیرید. ما با تجربه های زیاد و موفقی که در این زمینه داریم پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهیم بود.

 

ایمیل vfs فرانسه

 

وی اف اس گلوبال (VFS Global) یکی از موسسه هایی می باشد که به عنوان یک واسطه بین متقاضیان و سفارت فرانسه عمل می کند. VFS Global کارگزار رسمی سفارت این کشور است و شما می توانید با ارسال مدارک مورد نیاز برای آن‌ها هویت خود را تایید کنید. این شرکت معتبر می تواند باعث کوتاه تر شدن زمان انجام کارهای شما شود و پیچیدگی های مسیر مهاجرت را کاهش دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات این شرکت با ایمیل info.franceiran@vfshelpline.com ارتباط برقرار کنید.

 

 

بخشایمیل
وقت تایید مدارک legalisations.teheran-amba@diplomatie.gouv.fr
نامه نگاری امور ویزاconsulaire.teheran@diplomatie.gouv.fr
نامه نگاری در امور اقتصادیteheran@dgtresor.gouv.fr
نامه نگاری در امور فرهنگیvisas.teheran@diplomatie.gouv.fr
وقت سفارت برای همسران اتباع فرانسوی scac.teheran-amba@diplomatie.gouv.fr