ادرس سفارت فرانسه

آدرس سفارت فرانسه در تهران + ادرس vfs جدید

فرانسه یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری و مهاجرت می باشد. اقدام به مهاجرت می تواند بسیار ترسناک و سخت به نظر برسد اما کافی است به موسسه فلامینگو مراجعه کنید تا این مسیر سخت را برای شما راحت تر کنیم. ما می توانیم بسیاری از کارهای شما را بر عهده بگیریم تا از دغدغه های شما کاسته شود. یکی از خدماتی که اکثر مشتریان ما به آن علاقه دارند مشاوره های رایگان فلامینگو در مورد اخذ ویزا می باشد. اگر قصد گرفتن وقت از سفارت فرانسه را دارید می توانید به فلامینگو مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما بمانید.

 

آدرس سفارت فرانسه در تهران

 

سفارت فرانسه در خیابان نوفل ‌لوشاتو، خیابان خاقانی، پلاک 85 واقع شده است. قبل از رفتن به سفارت شما باید نوع کاری که دارید را مشخص کنید و با توجه به آن در ساعات تعیین شده در آن‌جا حضور پیدا کنید. در ضمن توجه داشته باشید که به اشتباه بجای کارگزار vfs به سفارت فرانسه مراجعه نکنیدکارگزار vfs امور مربوط به ویزا را برعهده دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساعات کاری سفارت می توانید با کارشناسان و مشاوران فلامینگو در تماس باشید. تیم پشتیبانی ما هر روز هفته پاسخگوی سوالات شما می باشد.

ادرس vfs فرانسه

 

طی اطلاعیه ای ادرس جدید vfs فرانسه به ادرس زیر تغییر کرد

ایران، تهران، خیابان شریعتی، خیابان معلم، مگا پارس سنتر، طبقه 14

هیچگونه خدماتی از 27 می 2024 در آدرس قدیم – تهران، خیابان موسوی (گلستان 5)، میدان هروی، مرکز هروی، طبقه چهارم، شرکت VFS Global Services Iran ارائه نمی شود.